יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

עשרת המלונות הכי מומלצים בברצלונה

עשרת המלונות המומלצים ביותר בברצלונה

רבים מכם שואלים אותנו על מלונות מומלצים במקומות כאלו ואחרים בעולם.אז החלטנו לעשות מעשה ולרכז עבורכם את עשרת המלונות המומלצים ביותר ע"י גולשים בטריפ אדוויזר בערים מרכזיות בעולם.והפעם רשימה מפורטת של עשרה מלונות מומלצים בברצלונה. ובסוף הרשימה בונוס: מספר מלונות שלא מתוך הרשימה: המלון האהוב עלי ומלונות שישראלים אוהבים. אה, וגם מלון אחד בתקציב נמוך. 

כל מה שאתם צריכים לעשות מכאן זה רק לבחור את המלון שמתאים לכם ביותר ולפרגן לעצמכם חדר.

**שימו לב שלא מדובר במלונות בדרגת תיירות גבוהה בלבד**


טריפ אדוויזר מדרג לא פחות מ 519 מלונות בברצלונה. מדובר בכמות מטורפת לעיר שאינה גדולה במיוחד, ומאפשר לכם מגוון אדיר לבחור ממנו. אבל אתם לא צריכים לעבוד קשה כי אני כבר עשיתי עבורכם את רוב העבודה וריכזתי את עשרת המלונות שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר מהגולשים/מטיילים. שימו לב שלא מדובר בהכרח במלונות המפוארים ביותר (למרות שבהחלט יש כאלו ברשימה) אלא באלו שנותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם, את המיוחדים ביותר, את הממוקמים הכי טוב ועוד.
ממליצה לעבור על כל המלונות ברשימה, לבחור לכם אחד שאהבתם במיוחד ומתאים לתקציב שלכם ולהזמין אותו לחופשה הבאה שלכם.

בואו נתחיל ישר מהמקום הראשון:
מלון 4 כוכבים זה מקפיד לקבל מלא שבחים מהמטיילים מה שמביא אותו באופן טבעי להיות במקום הראשון. הוא לא המלון המפואר ביותר בעיר ולא היקר ביותר. הוא פשוט מציע חוויה רעננה ומוקפדת במיקום מצוין. העיצוב העדכני והמקורי בשילוב עם שירות נהדר מביא את הגולשים לדרג אותו מצוין שוב ושוב.
התרשמו בעצמכם ומהרו להזמין כאן: Casa Camper Hotel Barcelona

מקום 2: Hotel The Serras
מלון חמוד המעוצב בקוים נקיים ומודרניים. מיקום אידאלים לאלו מכם שאוהבים את החוף ולהתרחק קצת ממרכזי התיירות הצפופים והרועשים.
מוזמנים להתרשם: Hotel The Serras

מלון בוטיק אינטימי המכיל 20 חדרים בלבד ויחס אישי לכל אורח. אם השגתם חדר במלון הזה זכיתם! מיקום מצוין בלב העיר ושלל פינוקים יחכו לכם המקום.
להתרשמות והזמנת חדרים: Mercer Hotel Barcelona

מקום 4:  ABaC Barcelona
במיקום מרוחק מעט מהמרכז התיירותי נמצא המלון המפואר הזה המציע שלל פעילויות ספא וקזינו משוכלל וחדרים מקסימים, מרווחים ומפנקים במיוחד. אם תקציב הטיול שלכם גבוה זה בהחלט מקום נהדר לשהות בו.
להתרשמות והזמנת חדרים: ABaC Barcelona

מקום 5: El Palace Hotel
מלון חמישי כוכבים מפואר ואלגנטי ביותר! מעניק תחושה של ארמון ויחס של מלכים. מיקום בסדר גם אם לא מושלם, אבל עם מלון כזה למי איכפת המיקום, גם ליד הירח זה בסדר....
תתרשמו בעצמכם והזמינו חדר כאן: El Palace Hotel‬

מקום 6: hotel do
מלון בוטיק קטן ומתוק (18 חדרים בלבד) הממוקם בפלאזה ריאל. לטעמי זה מיקום אידאלי! כיכר מקסימה ושוקקת חיים בכל שעות היום והלילה וקרובה לכל מקום חשוב בעיר ולתחנות רכבת. רוב החדרים פונים לכיכר ומאפשרים תצפית יפה עליה. החדרים מעט קטנים אבל למי איכפת, במיקום כזה פשוט תצאו לעיר.
להתרשמות מהמלון: hotel do

מקום 7:  Catalonia Square
 שתי עובדות (טוב, אולי שלוש....)הביאו את מלון ארבעה הכוכבים המתוק הזה לככב ברשימה המובחרת הזאת: 1. מיקום נהדר מרכזי אך שקט בצמוד לכיכר קטלוניה שהיא לב ליבה של העיר. 2. בופה! כל יום בין השעות 14:00-23:00 נפתח בופה מגוון וחינמי לכל אורחי המלון שיכולים לשבת ולהתרווח עם קפה ועוגה או כריך קטן. פלוס גדול למטיילים שרוצים לחסוך עוד כמה גרושים ולהוציא פחות על אוכל בטיול. ולבסוף, גם החדרים המרווחים והיפים עושים את שלהם. מלון בהחלט מומלץ מאוד.
מוזמנים להתרשם ולהזמין חדר כאן:  Catalonia Square

מקום 8: Hotel Primero Primera
מלון יוקרתי, מרוחק ממרכז העיר המציע ללקוחותיו אירוח אירוח ברמה גבוהה מאוד, ארוחת בוקר חינם ועוד פינוקים כאלו ואחרים.
מוזמנים להתרשם: Hotel Primero Primera

 מקום 9: Hotel Brummell
מלון בוטיק קטן ומתוק ממוקם בלב העניינים ומציע יחס חם ואוירה נעימה לאורחיו. בעיצוב צעיר ופתוח.
מוזמנים להתרשם ולהזמין חדר כאן: Hotel Brummell

בלב הרובע הגותי מלא האוירה של ברצלונה ממוקם המלון החדש הזה המציע לאורחיו חוויה מקסימה של יופי פינוקים ורגיעה. על אף מיקומו בלב העניינים הוא מתהדר בשט ומשרה שלווה מיד בכניסה. על הגג ממוקמת בריכה קטנה ואינטימית המאפשרת בריחה לרגע מהמולת העיר. בופה נישנושים מוגש לאורחים מידי יום ללא תוספת תשלום. חדרים בעיצוב מודרני ונעים.
להתרשמות והזמנת חדרים: Catalonia Magdalenes

זו היתה הרשימה המכובדת של 10 המלונות המומלצים ביותר על ידי הגולשים המטיילים.

ההמלצה שלי:
המלון המועדף עלי בברצלונה לא נמצא ברשימה הזאת אבל אם מעניין אתכם מהי הבחירה האישית שלי בעיר, אז בבקשה:
 Olivia Plaza Hotel, מלון ארבעה כוכבים ממוקם במיקום מושלם בכיכר קטלוניה המרכזית ביותר בעיר ומציע חדרים מקסימים הפונים לכיכר או לרובע הגותי. תוכלו לבחור להוסיף ארוחת בוקר עשירה במלון או לחסוך את הכסף ולחטוף משהו באחת מעשרות המסעדות ובתי הקפה הפזורים בסביבה הקרובה. מיקום אידיאלי וחוויה נעימה.

gotico- מלון שישראלים אוהבים. חמוד ויפה ברובע הגוטי. מיקום מרכזי מאוד בלי הרעש והבלאגן של שדרות הרמבלס הומות האדם והתיירים. מוזמנים לבדוק את המלון כאן: hotel gotico


Bonanova Park‬- מחפשים מלון זול אבל לא רוצים "להתכלב? כל מה שצריך זה להתרחק ממרכז העיר, לכיוון הרחובות השקטים של העיר. המלון הזה לדוגמה נותן פתרון נהדר בשל המחירים האטרקטיביים שלו והקרבה שלו לתחנות תחבורה ציבורית. שווה לבדוק אותו: 

Bonanova Park


לא רוצים מלון?
ברצלונה מציעה גם מבחר גדול של דירות באתר AIRBNB

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה